Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
22.09
Тиждень менеджера
З 18 по 22 вересня 2017 року кафедра маркетингу, менеджменту та управління бізнесом проводить Тиждень PR-менеджера.
Тиждень менеджера
25.09
Літературні пазли «Книга – життя нашого часу»
25 вересня об 11.00 в читальному залі №1 відбудуться літературні пазли «Книга – життя нашого часу». Запрошуємо усіх бажаючих!
Літературні пазли «Книга – життя нашого часу»
25.09
Оголошено міський конкурс ведучих
До уваги молодих, талановитих студентів, які хотіли б долучитися до проведення культурно-масових заходів, що відбуваються в місті! Відділ культури Уманської міської ради оголошує конкурс ведучих та запрошує бажаючих взяти у ньому участь за віковими категоріями: - від 6 до 12 років, - від 18 до 25 років. Основні вимоги до конкурсантів: енергійність, харизматичність, уміння декламувати та працювати з публікою. Відбір учасників відбудеться 27 жовтня 2017 року о 14.30 в міському Будинку культури. Переможці конкурсу будуть мати можливість стати ведучими міських культурно-масових заходів. Заявки для участі в конкурсі приймаються до 25 жовтня 2017 року за адресою: м.Умань, вул. Єропейька,1, телефон : 3-87-83, електронна пошта : umankultura@ukr.net. За довідками звертатися за телефоном : 3-87-83.
Оголошено міський конкурс ведучих
26.09
Звітно-виборна конференція студентської ради УДПУ
26 вересня 2017 року о 15.00 в актовій залі університету (корпус №3) відбудеться звітно-виборна конференція студентської ради УДПУ.
Звітно-виборна конференція студентської ради УДПУ
29.09
Триває конкурс есе «Чому необхідно берегти мир?!»
Бібліотека УДПУ імені Павла Тичини (працівники читального залу №1) проводить у вересні 2017 року конкурс есе «Чому необхідно берегти мир?!», присвячений Міжнародному дню миру. Мета конкурсу: спонукати до усвідомлення необхідності жити в мирі та злагоді з рідними, близькими людьми, іншими народами, державами; плекати почуття патріотизму, національної гордості та любові до рідного краю; виразити словом свою позицію щодо збереження миру в світі, зокрема на рідній землі. Вимоги: учасниками можуть бути студенти та усі бажаючі (вікових обмежень немає); участь у конкурсі – безкоштовна; учасник конкурсу може подати не більше однієї роботи; конкурсна робота подається у вигляді есе; мова написання есе – українська; обсяг конкурсної роботи не повинен перевищувати 400 слів (шрифт - Times New Roman, кегль - 14, інтервал - 1,5, поля - стандартні); термін прийому бібліотечного есе: з 5 вересня по 29 вересня включно; есе необхідно приносити в друкованому вигляді в читальний зал №1 бібліотеки (центральний корпус університету); на конкурс не приймаються роботи, які є плагіатом інших робіт; есе переможців буде виставлене на сайті бібліотеки УДПУ; переможці конкурсу будуть відзначені грамотами та цінними подарунками.
Триває конкурс есе «Чому необхідно берегти мир?!»





Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

Виборча програма Кочубей Т.Д.

ВИБОРЧА ПРОГРАМА
КАНДИДАТА НА ПОСАДУ РЕКТОРА УМАНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
ІМЕНІ ПАВЛА ТИЧИНИ

КОЧУБЕЙ ТЕТЯНИ ДМИТРІВНИ

НАДІЇ, ПЕРСПЕКТИВИ, СПОДІВАННЯ

Вдячність. Низько схиляю голову перед усіма ректорами та працівниками університету, які створили його у 1930 році, зберегли у буремні роки Великої Вітчизняної війни, утримали як автономний заклад у період перебудови і розвинули у сьогоденні.

Нині – це могутній навчальний заклад Центрального регіону України з контингентом студентів більше 8 300 осіб, потужним кадровим потенціалом, матеріально-технічною і навчально-методичною базами.

Особистий внесок. Перебуваючи з 2007 року на посаді проректора з науково-педагогічної роботи за моєї особистої участі і супроводу,

створено

Канівський гуманітарний інститут;

  • військово-мобілізаційний відділ та штаб цивільної оборони;
  • відділ по роботі з іноземними громадянами;
  • відділення суміжних професій;
  • відділ ліцензування, акредитації та моніторингу якості освіти.

уведено в структуру університету

Канівський коледж культури і мистецтв

Проліцензовано – 36 напрямів підготовки (перепідготовки) і спеціальностей ступенів «бакалавр», «спеціаліст», «магістр» (у тому числі для Канівського гуманітарного інституту– 4);

Збільшено ліцензований обсягдля 3 ступенів «спеціаліст» (2) і «магістр» ( 1).

Вперше пройдено ліцензування з підготовки іноземних громадян до вступу у вищі навчальні заклади та підготовки іноземних громадян за акредитованими напрямами підготовки (спеціальностями).

Здійснено повторне ліцензування підготовки громадян України до вступу у вищі навчальні заклади.

Проакредитовано – 91 напрямок підготовки (перепідготовки) і спеціальностей ступенів «бакалавр», «спеціаліст», «магістр» (у тому числі для Корсунь-Шевченківського НКЦ– 3); спеціальностей ступеня «молодший спеціаліст» – 4 для відокремленого структурного підрозділу Канівського коледжу Культури і мистецтв.

Збільшено кількість акредитованих і ліцензованих спеціальностей ступеня «магістр» з 16 до 22, що сприяло проходженню повторної акредитації університету в цілому за ІV рівнем, розвитку кафедр, збільшенню контингенту студентів, збереженню робочих місць.

започатковано

  • підготовку студентів за програмами офіцерів запасу на базі Військової академії м. Одеси та військової кафедри Сумського державного університету;
  • підготовку іноземних громадян за акредитованими напрямами і спеціальностями;
  • підготовку громадян України та іноземних громадян до вступу в університет.

Перспективи. Майбутнє Університету вбачаю у:

демократизації управління

Розвитку демократичних принципів (гласності, відкритості, врахування думки колективу, залучення громадськості, батьківства, посилення ролі наглядової ради) в управлінні університетом.

Запровадженні нової етики управлінської діяльності, побудованої на принципах взаємоповаги і позитивної мотивації, розширенні повноважень структурних підрозділів університету та їх керівників, відкритості процесу розроблення основних нормативних документів, їх публічне обговорення та громадське затвердження, чітке дотримання демократичних засад виборної системи, положень Закону України «Про вищу освіту».

Активізації ролі колективу Університету, його структурних підрозділів у складі інститутів і факультетів, а також відокремлених підрозділів у прийнятті важливих рішень життєдіяльності університету.

Розвитку Університету як центру освітньої, навчально-методичної і наукової діяльності не тільки в Україні, але й у міжнародному просторі.

Збереженні автономії Університету та розширенні його структури за рахунок збільшення кількості відокремлених підрозділів, привабливих за рівнем розвитку, обсягом ресурсів та станом їх використання (вищі навчальні заклади I-IVрівнів акредитації), які добровільно виявлять бажання інтегруватися в УДПУ імені Павла Тичини за підтримки МОН України.

Утриманні досягнутого, лідерських позицій у визнаних вітчизняних та міжнародних рейтингах, зокрема, ЮНЕСКО «Топ – 200 Україна», Scopus, Вебометрикс тощо, а також зростанні якості освіти і наукових досліджень.

Розвитку таких напрямів діяльності університету як освітня, науково-дослідна, міжнародна, соціально-виховна:

освітня

Відкритті нових напрямів і спеціальностей для підготовки фахівців відповідно до вимог Європейського освітнього простору, привабливих на ринку праці як в Україні, так і за кордоном, у тому числі і педагогічних.

Запровадженні нової парадигми вищої освіти, яка передбачає студентоцентроване навчання, компетентнісний підхід у побудові та реалізації навчальних програм, коли роботодавець замовляє компетентності, якими має володіти фахівець; навчання орієнтоване на результат.

Забезпеченні вибору студентами навчальних дисциплін у межах, передбачених індивідуальною траєкторією навчання відповідної освітньої програми та робочим навчальним планом, в обсязі, що становить не менш як 25 відсотків загальної кількості кредитів ЄКТС для певного рівня вищої освіти.

Розвитку міжнародної мобільності студентів шляхом розширення співпраці із зарубіжними навчальними закладами та продовження навчання і працевлаштування за кордоном;

Індивідуалізації та диференціації навчання обдарованої молоді шляхом створення можливостей для самореалізації.

Продовженні реалізації ступеневої освіти через створення інтегрованої неперервної системи відбору і підготовки студентів в системі «Коледж - Університет», а також упровадження поступової інтегральної модульності навчальних програм молодшого спеціаліста та бакалавра з метою оптимального продовження навчання молодших спеціалістів за програмами підготовки бакалаврів скороченого терміну навчання.

Створенні служби маркетингу освітніх послуг Університету з метою дослідження сучасного ринку праці в Україні та підготовки пропозицій щодо запровадження нових освітніх програм, систематичне проведення аналізу стану працевлаштування та кар'єрного зростання випускників Університету.

забезпечення якості вищої освіти

Забезпеченні університетом якості освітньої діяльності та якості вищої освіти шляхом запровадження системи внутрішнього забезпечення якості надання освітніх послуг на факультетах та в університеті в цілому.

Створенні умов для здобуття якісної освіти дітьми з особливими потребами, дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківської опіки.

Впровадженні дієвої програми поліпшення якості освітніх послуг у відокремлених структурних підрозділах університету.

Розробці сучасних університетських навчальних планів і програм, які б відповідали запиту виробництва та кращим зарубіжним аналогам магістерського рівня з формування окремих модульних дисциплін.

Упровадженні міжнародних освітніх програм, навчальних планів та інформаційних інтерактивних технологій навчання.

Залученні представників роботодавців до участі в підготовці та реалізації освітніх програм та підсумковій атестації, визначенні процедур оцінювання, узгодження з ними навчальних планів.

Переорієнтації навчальних планів на збільшення частини практичної компоненти тощо.

Залученні до роботи в університеті високопрофесійних науково-педагогічних працівників з міжнародним досвідом з поза меж університету та України.

Сприянні набуттю студентами та викладачами Університету комунікативної компетентності іноземними мовами на необхідному рівні.

Запровадженні в навчальний процес підготовки магістрів майстер-класів провідних науковців університету, практиків та закордонних учених.

Удосконаленні навчально-методичного забезпечення навчального процесу, що реалізується через застосування сучасних інформаційних та дистанційних технологій.

Збільшенні кількості електронних навчальних курсів дисциплін, доступних студентам університету та його структурних підрозділів, розміщених як на платформі Moodle так і у відкритому доступі.

Запровадженні шляхом публічного обговорення сприятливої системи мотивації науково-педагогічних працівників до вдосконалення навчальних програм, навчально-методичних комплексів, розробкиі написання підручників, посібників та забезпечення якості університетської освіти.

Забезпеченні довіри ринку праці до присвоєних Університетом кваліфікацій шляхом створення асоціацій випускників, які досягли високих результатів у практичній діяльності, проведення ярмарків вакансій, залучення роботодавців до співпраці з громадськими органами університету, участі у конференціях, конкурсах тощо.

науково-дослідна

Єдності розвитку освіти, науки і практики, що має стати визначальним чинником реформування університетського життя.

Розширенні напрямів та підвищенні якості фундаментальних та прикладних держбюджетних досліджень.

Пошуку альтернативних перспективних джерел фінансування науково-дослідних робіт, системній роботі щодо участі у конкурсах, наукових проектах, удосконаленні процедур проведення конкурсного відбору проектів науково-дослідних робіт в університеті.

Стабілізації кількості та концентрації уваги на підвищенні якості змісту монографій, навчальних підручників та посібників, методичних рекомендацій, що видаються викладачами університету.

Залученні до складу редакційних колегій наукових видань університету іноземних учених та представників міжнародних наукових установ.

Підвищенні якості підготовки наукових кадрів шляхом удосконалення діяльності аспірантури і докторантури, зокрема запровадження наукового ступеня доктора філософії, розширенні переліку наукових спеціальностей, за якими відбувається захист дисертаційних робіт у спеціалізованих учених радах університету.

Сприянні росту наукової кваліфікації науково-педагогічних працівників університету.

міжнародна

Активізації та диверсифікації міжнародної діяльності шляхом інтенсифікації співпраці із закордонними університетами-партнерами на основі угод; розширенні напрямів співпраці з метою активнішого залучення викладачів, науковців, аспірантів університету до виконання спільних міжнародних наукових проектів, наукової кооперації, участі у міжнародних конкурсах.

Активізації міжнародної діяльності з визнання та видачі подвійних дипломів, формуванні спільних освітніх програм для отримання грантів на здійснення освітньої діяльності.

Сприянні міжнародній науковій кооперації: встановленні зв'язків із спорідненими закладами освіти інших країн для співробітництва у навчальній, науковій і методичній роботі, обміну молодими вченими, розширенні міжнародного співробітництва у сфері інтелектуальної власності, отриманні вільного доступу до авторитетних міжнародних наукометричних баз даних (Scopus, Web of Science тощо), співробітництві із зарубіжними і вітчизняними університетами та науковими установами щодо покращення показників рейтингу наукових видань УДПУ серед навчальних закладів.

матеріально-технічна база

Оновленні матеріально-технічної бази, комп'ютерної техніки, оснащенні навчальних лабораторій факультетів і кафедр, поповненні фондів наукової бібліотеки.

Поліпшенні житлових умов та соціальної інфраструктури студентського містечка шляхом покращення побутових умов, запровадження ширшого доступу до мережі Інтернет.

забезпечення фінансової стійкості

Забезпеченні постійного зростання фінансування університетської діяльності шляхом збільшення контингенту іноземних студентів та студентів контрактної форми навчання.

Диверсифікації джерел фінансування діяльності Університету як основи реальної академічної автономії і необхідної умови оновлення матеріально-технічної бази.

соціально-виховна

Вихованні розвиненої багатофункціональної, конкурентноспроможної особистості, створенні сучасних умов для реалізації творчого потенціалу, особистих здібностей у сфері професійних, спортивних та мистецьких талантів.

Формування духовних і моральних цінностей на рівні, який сприятиме їхній інтеграції у громадянське суспільство і становленню активної громадянської позиції в цьому суспільстві.

Формування у студентської молоді культурної освіченості, здатності до інтеграції у національну і світову культуру.

студентське самоврядування

Пріоритетному розвитку студентського самоврядування через активізацію роботи студентських організацій, студентських загонів, студентських профспілкових організацій, підвищенні професіоналізму лідерів та активістів студентського самоврядування.

Створенні в гуртожитках та на території студентського містечка умов для вільного розвитку особистості, забезпеченні реалізації творчих ідей, самовиховання і самовдосконалення, вияву індивідуальних здібностей, обдарованості і талантів,самореалізації у різних сферах діяльності.

Уникненні нестатутних відносин між викладачами і студентами, усуненні комунікаційних бар'єрів між керівництвом і студентством.

Формуванні незалежних студентських ЗМІ (випуск електронної студентської газети тощо), налагодженні систематичних контактів органів студентського самоврядування університету з українськими та міжнародними студентськими організаціями.

Моральному та матеріальному заохоченні студентів за успіхи у громадській роботі, мистецькі та спортивні здобутки, досягнення в інших видах діяльності.

Сподіваюся на Вашу професійну підтримку, Вашу колегіальну співпрацю і Вашу справжню віру в мої сили.


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.